Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Βυσσινί-μπορντώ σκιές







Όλα θέμα γούστου είναι όπως έχω ξαναπεί,οπότε αν σας αρέσει να τολμάτε...τι λέτε για
μακιγιάζ σε βισσυνί αποχρώσεις???

δεν είναι και η πλέον συνηθισμένη σκιά (κάθε άλλο μάλλον) αλλά βλέποντας τα παρακάτω 4 λουκ στα οποία την έχουν συνδιάσει με χρυσό,μαύρο,άσπρο θα τρελαθείτε! (τουλάχιστον εγώ ναι!)















αν και πρέπει να παρατηρήσω,οτι ταιριάζει μακράν σε ανοιχτόχρωμα μάτια όπως παραπάνω...στα καστανά μοιάζει περισσότερο μάλλον με μελανιά παρά για σκιά! αδικίαααααααα...

2 σχολιάκια:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ, στα καστανά μάτια δείχνει με μελανιά. Μου αρέσει πάρα πολύ η μπορντώ-βυσσινί σκιά, αλλά δυστυχώς, πάνω μου δείχνει σαν να έχω φάει μπουνιά...Τόλμησα το λουκ, και όλι με ρωτούσαν τι έχω και είμαι κλαμμένη...

ifigenia είπε...

Μπορείς εναλλακτικά να χρησιμοποιήσεις το μπορντώ χρώμα στα χείλη αφού σου αρέσει τόσο πολύ, αυτό κάνω κι εγώ.
Εξάλλου υπάρχουν τόσες επιλογές στις σκιές ματιών...

Πνευματική ιδιοκτησία

Πνευματική ιδιοκτησία
Μην αντιγράφετε χωρίς link!

Template by:

Free Blog Templates